poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Poniedziałkowo-zdjęciowo

Dzisiaj tylko szybkie fotki. Niebieski cardigan z sasanki na wieszaku wygląda marnie (oversize z lejącej włóczki nie chciał się na nim utrzymać), a fotki "z ludzia" niestety nie mam. Ale obiecałam, to wklejam. Sasanka, druty nr 4, wzór to swobodna interpretacja Angelica's coat z Interweave Knits.


Warkocz na brzegu jest dwustronny - spodobał mi się taki pomysł wykończenia. Każda połówka przodu robiona jest na całą szerokość tyłu, tak jakby to był sweter z prostokąta. Ale ponieważ uznałam, że prostokąt to nie to, troszkę zmodyfikowałam całość przy ramionach.
Wersja z prostokąta, bliższa oryginałowi i z bardziej mięsistej włóczki też jest, tylko poszła w świat przed obfotografowaniem. Ale nowa właścicielka obiecała, że zapozuje przy najbliższej okazji, tak więc te fotki też się kiedyś tu pojawią.

I jeszcze kawałek tego, co właśnie mam na drutach: chusta z Angory de Luxe YarnArt, druty nr 4, wzór z Haapsalu Sall.


W rzeczywistości kolor jest bardziej wiśniowo-bordowy; w dodatku wygląda, jakby żył własnym życiem. W cieniu chusta jest matowa, spokojna, a w słońcu kolor robi się bardziej intensywny i błyszczący. Ciekawe co wyjdzie po blokowaniu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.